Bekijk deze interessante video en vergeet niet te delen.

imagesvrede

Ik ben Christen maar ik heb ook goede vrienden onder moslims

Bekijk de video hier beneden

Naar aanleiding van wat er in Parijs is gebeurd, hoor ik op vele plaatsen en uit vele monden haat tegenover Moslims.

Evenwel, toen ik op het dieptepunt van mijn ellende en armoede zat,

kwam er een Moslim naar me toe met de woorden:

“Mijnheer, heb jij honger?

Ik zie dat jij honger hebt,

jij moet eten, hier is geld, ga ergens fatsoenlijk eten.

 

Daarop ging hij weg, draaide zich nog even om en zegde,

“Niet alle moslims zijn terroristen”

 

Ik breng dit vandaag in mijn Blog, omdat ik vrees dat het geweld van een minderheid tot nog meer haat en geweld gaat leiden.

Een geweld-spiraal die niet meer te stoppen is en waar onschuldigen langs alle kanten het slachtoffer gaan zijn.

Daarom, bekijk de boodschap hier beneden en eender van welke Geloofsovertuiging, politieke overtuiging of van welke etnische afkomst U ook bent, deel dit bericht via de deelknoppen hier beneden

Als U niet wilt dan uw kinderen morgen het slachtoffer worden van wederzijds geweld”

Islamitisch boodschap / Islamic message heeft een nieuwe video van 22 juni 2013 naar zijn/haar tijdlijn geüpload.

https://www.facebook.com/Islamitischboodschap.Islamicmessage/videos/548988011824827/

·

 

Wij zouden het ten zeerste waarderen indien U hier beneden een reactie zou willen plaatsen. Ook reacties van "MOSLIMS" "JODEN" en "ANDEREN" zijn welkom, zolang het maar Boodschappen zijn van "VREDE" en "LIEFDE" en "RESPECT" voor "MEKAAR"

