Hoofdstuk 1 / mijn kinderjaren / de gruwel / de vernedering / de uitsluiting / Inleiding

images kinderen pesterijen

Hoofdstuk 1 / mijn kinderjaren / de gruwel / de vernedering / de uitsluiting / Inleiding

Normaal gezien had ik eerst dit hoofdstuk moeten schrijven vooraleer ik hoofdstuk twee had geschreven. Maar ik heb het net andersom gedaan omwille van het emotionele

Niet alleen heb ik al mijn troeteldieren uit mijn kindertijd op een gruwelijke manier verloren, de rest was niet minder gruwelijk.

Ik ga hier net zoals ik in hoofdstuk twee dit heb gedaan, alles brengen in korte maar duidelijke berichten, om uiteindelijk ook hier een volledig verhaal van te maken.

Ook hier zal ik trachten om aangepaste video’s met aangepaste muziek toe te voegen bij elk bericht.

Alvast bedankt voor uw aandacht

Gezegende groet

Theo

 

Wij zouden het ten zeerste waarderen indien U hier beneden een reactie zou willen plaatsen. Ook reacties van "MOSLIMS" "JODEN" en "ANDEREN" zijn welkom, zolang het maar Boodschappen zijn van "VREDE" en "LIEFDE" en "RESPECT" voor "MEKAAR"

