Hoofdstuk 2 Mijn kinderjaren / Mijn troeteldieren/ mijn hond

index duitse herder

Hoofdstuk 2 Mijn kinderjaren / Mijn troeteldieren/ mijn hond

Nadat ik mijn wolven op zo’n gruwelijke manier was verloren, trok ik me als kind nog meer de vrije natuur in; weg van alle pesterijen, weg van alle vernederingen, weg van alle mishandelingen,

Alleen met al mijn pijn, alleen met al mijn verdriet, alleen in Gebed

Hoe gruwelijk mijn leven als kind toch was, vond ik mijn troost en kracht toch in het Gebed tot de Heer.

Zo zat ik op  een gegeven moment aan de rand van een kabbelende beek, stil wenend, stil treurend, stil afvragend waarom?

  • Waarom?….. gebeurde dit alles mij?
  • Waarom?…..liet De Heer dit alles gebeuren?
  • Waarom?….. Waarom?….Waarom?….Waarom?…..
  • Heden weet ik Waarom?…..  en dit zal naar het einde van mijn biografie wel duidelijk worden. Dus blijf deze Blog-berichten volgen en schrijf in op de nieuwsbrief.
  • Maar toen ik daar zo zat, wenend, treurend, wegkwijnend van pijn en verdriet, niet van het leven genietend zoals een kind van het leven zou moeten genieten, maar al het leed en pijn ondergaand van wat weinig mensen over gans hun leven moeten dragen….
  • Net toen….. voelde ik de warmte en de liefde van een honden lik op mijn wang
  • Kon dit?…. mijn wolven waren terug
  • Toen… toen zag ik dat het niet één van mijn wolven was, maar een Duitse schaapherdershond
  • Vanwaar kwam hij?…ik weet het niet, hij was er gewoon
  • Ik voelde …..me gelukkig, ik had terug een hond, een speelkameraad, een trouwe vriend
  • Ik liep naar huis…..de hond spelend en rond mij heen tollend achter mij aan
  • Ik wou….. mijn ouders alle leed en pijn vergeven, ik was blei met dit onverwachte geschenk
  • MAAR…..Hier maakte ik een grote fout
  • IK KWAM THUIS….. riep ik heb terug een hond
  • Mijn vader…. zag hem, hij riep: “die gaat hier de kippen komen doodbijten”
  • Hij nam….. een riek en stak hem voor mijn ogen dood!!!!!!

 

Wij zouden het ten zeerste waarderen indien U hier beneden een reactie zou willen plaatsen. Ook reacties van "MOSLIMS" "JODEN" en "ANDEREN" zijn welkom, zolang het maar Boodschappen zijn van "VREDE" en "LIEFDE" en "RESPECT" voor "MEKAAR"

