Hoofdstuk 2 Mijn kinderjaren / Inleiding

images Kinderjaren

Hoofdstuk 2 Mijn kinderjaren / inleiding

Hoe een kind wordt opgevoed, wat het meemaakt is bepalend voor zijn manier van leven tot aan zijn dood

Dit hoofdstuk ga ik verdelen over verschillende thema’s.

Aan de zijkant kan U de verschillende categorieΓ«n zien. (Hoofdstukken)

Elk thema van elk hoofdstuk zal eerst worden opgeslagen als concept, om vervolgens als het helemaal klaar is te worden gepubliceerd, om uiteindelijk alle hoofdstukken aan mekaar te weven als één groot verhaal, dat daarna zal worden uitgegeven als e-book en als paperbook door cadelle@authorhouse.co.uk

Vooraleer deze publicatie zal doorgaan zal ik alle hoofdstukken nog eens allemaal overlezen, hier en daar wat aanpassingen aanbrengen en dan mijn laatste bericht, gewoon de aankondiging, mijn autobiografie is gereed

Vandaag begin ik alvast aan dit thema,

Hoofdstuk 2 Mijn kinderjaren / Mijn troeteldieren.

Wie dit leest zal begrijpen waarom ik nu op een leeftijd van 62 jaar nog steeds zo enorm gehecht ben aan huisdieren en ook dieren in de natuur

Wij zouden het ten zeerste waarderen indien U hier beneden een reactie zou willen plaatsen. Ook reacties van "MOSLIMS" "JODEN" en "ANDEREN" zijn welkom, zolang het maar Boodschappen zijn van "VREDE" en "LIEFDE" en "RESPECT" voor "MEKAAR"

