Autobiography Theo Herbots (Bijlage 3 aan mijn Hoofdstuk mijn alcoholverslaving)

indext2

Autobiography Theo Herbots (Bijlage 3 aan mijn Hoofdstuk mijn alcoholverslaving)

Dit is voorlopig de laatste bijlage aan dit hoofdstuk.

Ik voeg deze bijlage er gewoon bij omdat 2000 jaar geleden exact die dingen beschreven zijn die er mij zijn overkomen en welke mijn ganse leven hebben bepaald

Geloof me, zelfs die niet in De Bijbel geloven, probeer toch eens een Bijbel vast te krijgen of een uitgave op het internet te zoeken en U zult zelf kunnen vaststellen dat duizenden jaren geleden reeds werd beschreven wat er heden gebeurt.

Ik heb een lijst van meer dan 400 sleutelwoorden waarachter is vermeld waar U beschrijvingen hieromtrent kunt vinden in De Bijbel, en…. ja…. sinds ik dat doe vindt ik altijd het antwoord op vragen waar ik vroeger nooit het antwoord kon voor vinden, zelfs niet in de meest moderne wetenschappelijke boeken en verslagen

2 Timotheüs 3:1-9

De moeilijke tijden der laatste dagen

  1. En weet dit, dat in de laatste dagen ontstaan zullen zware tijden.
  2. Want de mensen zullen zijn liefhebbers van zichzelven, geldgierig, laatdunkend, hovaardig, lasteraars, den ouderen ongehoorzaam, ondankbaar, onheilig.
  3. Zonder natuurlijke liefde, onverzoenlijk, achterklappers, onmatig, wreed, zonder liefde tot de goeden,
  4. Verraders, roekeloos, opgeblazen, meer liefhebbers der wellusten dan liefhebbers Gods;
  5. Hebbende een gedaante van godzaligheid, maar die de kracht derzelve verloochend hebben. Heb ook een afkeer van deze.
  6. Want van dezen zijn het, die in de huizen insluipen, en nemen de vrouwkens gevangen, die met zonden geladen zijn, en door menigerlei begeerlijkheden gedreven worden;
  7. Vrouwkens, die altijd leren, en nimmermeer tot kennis der waarheid kunnen komen.
  8. Gelijkerwijs nu Jannes en Jambres Mozes tegenstonden, alzo staan ook deze de waarheid tegen; mensen, verdorven zijnde van verstand, verwerpelijk aangaande het geloof.
  9. Maar zij zullen niet meerder toenemen; want hun uitzinnigheid zal allen openbaar worden, gelijk ook die van genen geworden is.
Een gedachte over “Autobiography Theo Herbots (Bijlage 3 aan mijn Hoofdstuk mijn alcoholverslaving)

  1. Dag Theo, Ja Paulus schreef 2000 jaar van te voren al wat ‘de story’ vandaag in België publiceert. Helaas beperkt het zich niet tot de wereld van de glamour, maar dringt het ook onze wereld binnen. Ook in jouw wereld en leven is dit binnengekomen. Onthoud echter één ding; Dit zal niet blijven toenemen. Jezus heeft alle macht, als Hij zegt ‘genoeg’, dan is het genoeg. En Hij bepaald vanaf je wedergeboorte de rest van je leven! Rein

    Like

Wij zouden het ten zeerste waarderen indien U hier beneden een reactie zou willen plaatsen. Ook reacties van "MOSLIMS" "JODEN" en "ANDEREN" zijn welkom, zolang het maar Boodschappen zijn van "VREDE" en "LIEFDE" en "RESPECT" voor "MEKAAR"

