Autobiografie Theo Herbots Hoofdstuk 1

Autobiografie Theo Herbots

Hoofdstuk 1

Dit artikel zal eerstdaags verder worden afgewerkt, maar nu alvast dit

Mijn verschrikkelijke kinderjaren

Toen ik een tijdje geleden bezig was met het snoeien van bomen, is plots het waarom dat God dit alles laten gebeuren heeft, tot mij doorgedrongen

Daarom: zal ik eerst de positieve gevolgen op een rijtje zetten, vooraleer ik de verschrikkelijke ervaringen zal beschrijven.

  • Zonder die verschrikkelijke ervaringen, zou ik nu niet in staat geweest zijn om al die kennis waar ik nu over beschik, in de praktijk om te zetten
  • Zou ik niet de Kracht en de uithouding gehad hebben om die dingen te overleven, die ik overleefd heb
  • Zou ik niet de Kracht en de uithouding gehad hebben om die dingen te presteren die ik nu kan presteren
  • Zou ik niet de Kracht en de uithouding gehad hebben om die tegenslagen te verwerken die ik reeds moeten verwerken heb

Daarom: bekijk ik nu alles anders dan toen ik de eerste maal mijn verhaal gebracht heb,

Daarom: zal ik alles nu op een gans andere manier beschrijven, zonder evenwel de verschrikkingen te minimaliseren of weg te laten uit mijn verhaal

Wordt vervolgd schrijf U in voor de nieuwsbrief en blijf op de hoogte

 

Wij zouden het ten zeerste waarderen indien U hier beneden een reactie zou willen plaatsen. Ook reacties van "MOSLIMS" "JODEN" en "ANDEREN" zijn welkom, zolang het maar Boodschappen zijn van "VREDE" en "LIEFDE" en "RESPECT" voor "MEKAAR"

