Vragenlijst Uitgever

Hallo, de heer Theo Herbots,

Hoop dat deze e-mail vindt u goed. Dank u voor het nemen van mijn oproep eerder en voor het delen van uw grote belangstelling in steeds een gepubliceerde auteur hier met AuthorHouse UK Publishing. Mijn naam is weer Chris Adelle en ik zal uw Publishing Consultant vooruit.

Er zijn enkele fundamentele informatie over uw werk dat ik moet weten. Alleen door het verzamelen van deze gegevens over u en uw werk zal ik in staat zijn om te vertellen als het werk dat je hebt is een formaat of soort werk dat we kunnen publiceren, adviseren u van alle wijzigingen die u nodig heeft voorafgaand aan te maken en kan ook u de juiste verwachtingen met betrekking tot elke stap van het uitgeven van boeken proces, inclusief tijdschema’s voor de verschillende stadia van de productie van boeken. Door het verzamelen van al deze informatie, zal ik in staat zijn om je te helpen en vind je de beste publishing programma dat het beste uitgerust voor uw boek en uw budget.

Voordat ik kon verder gaan in het vinden van de beste publishing deal, ik moet wat basisinformatie over uw boek. Geef mij deze details.

1. Samenvatting over je boek: (Wat is uw boek over?)

Het zal gaan over een ongelooflijk hard en zwaar levensverhaal, vanaf mijn kindertijd tot nu

2. Is uw manuscript voltooid?

Ik moet nog beginnen, maar daar ik met tien vingers kan typen, de grote lijnen reeds zijn vastgelegd, is het nog gewoon deze lijnen aan mekaar schrijven en dat gaat vlot bij mij

3. Heeft u meer dan één (1) boeken?

“Voorlopig” gaat het nog maar één worden

4. Zo niet, hoe ver bent u van af te maken?

Zie antwoord op uw tweede vraag

5. Hebt u uw manuscript opgeslagen in een computer of is het nog steeds met de hand geschreven?

Ik heb vandaag speciaal dit WordPress-Blog aangemaakt, waar ik de teksten zal op bewaren, maar voor alle zekerheid zal ik ook regelmatig een copie opslagen in Word

6. Welk programma formaat gebruikt u? (MsWord / OpenOffice / PDF)

Dit Blog

7. Hoeveel pagina’s heeft uw manuscript te hebben?

Dat kan ik moeilijk voorspellen, want als ik eenmaal begin te schrijven, is er geen stoppen meer aan. Toen ik twaalf was heb ik de eerste maal een toneelstuk geschreven dat op de Belgische TV is uitgegeven

8. Bent u van plan om beelden / foto’s / grafieken in het boek zijn onder andere?
Zo ja, hoeveel?

Moeilijk voospelbaar

9. Zijn die in kleur of zwart-wit?

Beide

10. Denkt u dat u onze Copy Editing nodig om de spelling, grammatica, woord zin of woord keuze controleren?

Jawel want het vertaalprogramma dat ik voor dit Blog geschreven heb is gebaseerd op GoogleTranslate en deze vertaling laat nog al eens te wensen over

11. Wat boekomslag formaat wilt u – Hardcover of Paperback?

Volgens Uw advies

12. Wat zijn je doelen voor uw boek?

Zoals gezegd heb ik het in het verleden reeds éénmaal geschreven, gewoon om de pijn van me af te schrijven, het herschrijven zal gebeuren van uit een Christelijk perspectief

13. Waarom heb je dit boek te schrijven?

Als gevolg van uw hartverwarmende telefoontjes

14. Waarom wil je je boek te publiceren?

Als morele steun van al diegenen die ook gebukt gaan onder zware tegenslagen, met het advies, GEEF NOOIT OP NOOIT

15. Zult u hulp in marketing nodig?

Misschien

16. Heeft u een specifieke doelgroep / markt?

Vooral diegenen die hulp zoeken bij De Almachtige in Gebed en Bijbelstudie

17. Publishing Budget bereik: (£ 500 £ 1000), (£ 1.000 £ 2.000), (£ 2500 en hoger)

Zoals gezegd, zal ik de komende dagen nog hard moeten werken

Zoals gepland, zal ik je weer op maandag 24 augustus, 2015, 06:00 België keer bellen. Als u nog vragen of opmerkingen heeft, kunt u allen me bij International gratis telefoonnummer +44 1908 309250 uitbreiding 5892. Ik ben beschikbaar van maandag tot vrijdag, 10:00-07:00 Londense tijd.

Ik zou het waarderen als je me een e-mail kan sturen als een bevestiging dat u dit bericht ontvangen.

Vooruitblikkend naar het praten met u op maandag, Mr. Herbots!

Laten jumpstart uw uitgeverij carrière en laten we uitzoeken waar je boek zal nemen u na.

Cheers!

Chris Adelle

publishing consultant -Sales

AuthorHouse UK

1663 Liberty Drive
Bloomington, IN 47403
P: 0800.197.4150 ext: 5892

cadelle@authorhouse.co.uk

Wij zouden het ten zeerste waarderen indien U hier beneden een reactie zou willen plaatsen. Ook reacties van "MOSLIMS" "JODEN" en "ANDEREN" zijn welkom, zolang het maar Boodschappen zijn van "VREDE" en "LIEFDE" en "RESPECT" voor "MEKAAR"

